Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Урусова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Вовк В. Я. 
Концептуальні засади сегментації конкурентного середовища національного ринку банківських послуг [Електронний ресурс] / В. Я. Вовк, С. С. Урусова // Економіка розвитку. - 2014. - № 1. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2014_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 454.095 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Урусова С. С. 
Аналіз стратегічних орієнтирів сучасних банків [Електронний ресурс] / С. С. Урусова // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2012. - Вип. 31(1). - С. 195-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2012_31(1)__44
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.599 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Урусова С. С. 
Конкурентне середовище національного ринку банківських послуг: сутність та підходи до сегментації [Електронний ресурс] / С. С. Урусова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 1. - С. 296-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_1_55
Мета роботи - вивчення сутності поняття "конкурентне середовище ринку банківських послуг" та оцінка придатності сучасних підходів до його сегментації для обгрунтування конкурентної стратегії банку. На основі аналізу та синтезу теоретичних підходів науковців визначено сутність конкурентного середовища ринку банківських послуг, систематизовано методичні засади його структурного аналізу. За результатами дослідження встановлено відсутність в науковій літературі ефективного інструментарію сегментації конкурентного середовища національного ринку банківських послуг, здатного забезпечити інформаційні потреби формування конкурентної стратегії банку щодо ідентифікації прямих та потенційних конкурентів банку та визначення їх конкурентної сили. Перспективою подальших досліджень у даному напрямку є розробка науково-методичних положень сегментації конкурентного середовища національного ринку банківських послуг, адекватних потребам стратегічного управління конкурентоспроможністю банку. Це дозволить підвищити обгрунтованість конкурентної стратегії банку та забезпечити ефективність її практичної реалізації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.145 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського